×

Apartmán Slavkov Veľký Slavkov

  • A pontos árakhoz kérlek add meg utazásod időpontját!
  • Ellátás nélkül
Az ár a következő 90 napból számolt legjobb ár.

Legkedvezőbb ajánlatunk

Következő 90 nap legolcsóbb irányára: 14 844 Ft / fő / éj, ellátás nélkül, ápr. 4. - 6. (min. 2 éj tartózkodással)

Szálláshely ismertetése

Családoknak is ideális

Szobák, szolgáltatások Nem járt még a Magas-Tátrában, vagy újra átélné a felejthetetlen napokat? Az Apartmán Slavkov Veľký Slavkov örömmel látja vendégül Önt és kedves családját! Barátságosan berendezett, kényelmes apartmanban szállhatnak meg Veľký Slavkovban az apartman vendégei. Ha autóval érkezik, azt nyugodtan a szálláshelyen hagyhatja, ahol felár ellenében parkoló áll rendelkezésére. A számítógépet is magával hozhatja a pihenésre, hiszen a szálláshelyen ingyenes vezeték nélküli internet-hozzáférés (WiFi) várja a szobában. Az Apartmán Slavkov Veľký Slavkov által nyújtott szolgáltatások teljeskörű listáját, valamint a foglaláshoz tartozó pontos felszereltséget a lenti adatlapon, illetve a megfelelő szobatípusok adatlapján találja meg.

Elhelyezkedés 11.4 km-re található a Ski Resort Tátralomnic, 27.4 km-re a Vázseci-barlang, 8.4 km-re az Ótátrafüred Síközpont, 14.7 km-re a Lomnici-csúcs, 14.5 km-re a Lomnici nyereg, 5.3 km-re az AquaCity Poprad, 2.2 km-re az Automuzeum Mlynica, 13.4 km-re a Késmárki vár.

Étkezés A foglalás a feltüntetett szobaárakon ellátást nem tartalmaz.

Fizetés A foglalást készpénzzel és átutalással lesz lehetősége kiegyenlíteni. Az Apartmán Slavkov Veľký Slavkov 50% előrefizetését kéri a foglalás visszaigazolását követően.

Érkezés, nyitva tartás A szálláshelyen a szobák elfoglalására a legkorábbi lehetőség 15:00, a távozásra pedig a legkésőbbi időpont 10:00. A szálláshely munkatársai szlovákul tudnak kommunikálni Önnel.

Szallas.hu értékelés 1 vendégértékelés alapján 10-es pontszámot kapott és "Kiváló" minősítért ért el az apartman a Szallas.hu-n.

05991 Veľký Slavkov, Tatranská 1100 (Szlovákia)

Piros vagyok, köszönjük, hogy a Szallas.hu-t választod! Válaszd ki utazásod időpontját, majd kattints a "Lefoglalom" gombra, csak 2 perc az egész.

Ha segíthetek, keress bizalommal: szallas@szallas.hu , +36 20 890 3150

Foglalás, szoba árak

  • Ellátás nélkül
Saját konyhával 2 fős apartman (pótágyazható) Saját konyhával 2 fős apartman (pótágyazható)
maximum 4 fő fér el itt
  • WIFI
  • Hűtőszekrény
részletek

A szobában összesen 4 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
10
Kiváló
(1 értékelés alapján)
100%
  • Személyzet:
    10
  • Tisztaság:
    10
  • Ár/Érték:
    10
  • Komfort:
    10
  • Szolgáltatások:
    10
  • Megközelíthetőség:
    10
Értékelés 10
A vendég nem adott meg szöveges értékelést.
Család nagyobb gyerekkel
4 nap alapján
4 hónapja
Parkolás, utazás
  • Saját parkoló

Szabadidő, kikapcsolódás
  • Fedett uszoda a közelben, Mozi a közelben, Disco a közelben, Kerékpárút a közelben, Tornaterem / sportcsarnok a közelben, Darts a közelben

    Kikapcsolódás: Túra lehetőségek (a közelben), Vadászat (a közelben), Kerékpárkölcsönzés a szálláshely közelében (6000 m távolságra), Biliárd (5600 m távolságra), Bowling (5600 m távolságra), Minigolf (12900 m távolságra), Fitness (4500 m távolságra)

Helyszín jellemzői
  • Hotel - Pezsgőfürdő a közelben, Masszázs a közelben, Fodrász / szépségszalon a közelben, Kávézó a közelben, Cukrászda a közelben, Vasútállomás a közelben, Színház, Buszmegálló a közelben, Kültéri teniszpálya a közelben, Dohányzásra kijelölt helyek, Információs szolgáltatás, Nemdohányzó terület, Bár a közelben

Étkezés
  • Pizzéria a közelben, Konyha

    Étkezési lehetőségek: Legközelebbi nem saját étterem (200 m távolságra)

Wellness típusok
  • Szauna a közelben

Bejelentkezés
15:00 órától
Kijelentkezés
10:00-ig
Beszélt nyelvek
Szlovák
Elfogadott pénznemek
EUR (€)
Szálláshely foglalási feltételei

Általános szerződési feltételekChalets Dedniky, Dedinky 50, 049 73 DedinkyÉrvényes: 2021.06.01-től Cégnév: Gemma Slovakia, sro, Priečna 416/66, 059 14 Spišský Štiavnik Azonosítószám: 47673745 Bejegyzett körzet 2024 SK221 Bíróság, Sro szakasz, 301 33/P1 doboz. Szerződő felek Szállító: Chalets Dedinky, Gemma Slovakia, s.r.o. - bérbeadást és szolgáltatást nyújtó vevő (vendég) részére fizetés ellenében (a továbbiakban: "szállító" vagy "szolgáltató") Megrendelő: Bérbeadás és szolgáltatás megrendelője, aki szerződést köt a szállítóval, melynek tárgya a szállító által a megrendelő (továbbiakban "megrendelő" vagy "megrendelő" vagy "vendég") kérése alapján történő bérleti és egyéb szolgáltatás nyújtása A Chalets-szel szerződéskötéssel Dedinky, jelen Általános Szerződési Feltételek mind a szolgáltatóra, mind az ügyfélre nézve kötelező érvényűek és a megkötött szerződés részét képezik. Bérleti díj és szolgáltatások lefoglalása 2.1. Az ügyfél saját nevében vagy harmadik fél javára foglalhat 2.2. Szolgáltató a foglalást a megrendelőnek (vendégnek) a megrendelés kézhezvételét követően az alábbi formában visszaigazolja: - telefonon - írásban - elektronikusan 2.3. A megrendelésnek tartalmaznia kell: - a vendég vezeték- és vezetéknevét jogi személy esetén a nevét és az azonosító számát - a szolgáltatás igénybevételének dátumát - elérhetőségét: telefonszámot, a vendég címét, e-mail elérhetőséget - az átvétel módja szolgáltatások fizetése, jogi személy vagy természetes személy, vállalkozó esetén számlázási adatok2. 4. A megrendelés visszaigazolása alapján a szolgáltató a foglalásról visszaigazolást állít ki, amellyel a vendég elektronikus formában visszaigazolja a foglalást. A szolgáltatótól történő megrendelés visszaigazolásával létrejön a visszaigazolt szolgáltatásokra vonatkozó szerződés a szolgáltató és az ügyfél (vendég) között, de a 3.9. jelen Általános Szerződési Feltételeket ez nem érinti (a szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége csak az előleg befizetése esetén keletkezik) 3. Árak és fizetési feltételek3.1. A Szolgáltató a rendelés visszaigazolásának időpontjában aktuálisan érvényes árlisták alapján biztosítja a vendég számára az árakat, ill fenntartások.3.2. A szolgáltató fenntartja a jogot a naptári év során nyújtott szolgáltatások árának változtatására 3.3. A visszaigazolásban szereplő ár kötelező érvényű 3.4. Az ügyfél nem jogosult árkedvezményre, ha a szállás akciós ára a foglalás visszaigazolását követően került közzétételre 3.5. A kedvezmények és promóciók nem vonhatók össze és nem halmozhatók 3.6. A vendég az elutazás napján köteles minden igénybe vett szolgáltatásért és szállásért készpénzben vagy banki átutalással kiegyenlíteni 3.7. A fizetés módját előzetesen egyeztetni kell 3.8. Azokat a megállapodásokat, amelyek a jelen Általános Szerződési Feltételekben szabályozottaktól eltérő hatályúak vagy tartalmúak lennének, írásban kell visszaigazolni, vagy közvetlenül a szolgáltatónak az ügyfél által írásban visszaigazolt árajánlatában szerepeltetni kell; az ilyen írásos megállapodások elsőbbséget élveznek jelen Általános Szerződési Feltételekkel szemben 3.9. Előleg: A szolgáltatónak jogában áll a megrendelőtől (vendégtől) legkésőbb a foglalás visszaigazolását követő 7 napon belül a megrendelt szolgáltatások árának 100%-áig előleget kérni. A foglalás csak az előleg szolgáltató számlájára történő befizetésével válik kötelezővé 3.10. Lemondási feltételek: A Szolgáltató jogosult az alábbi lemondási díjakat követelni a megrendelőtől abban az esetben, ha a vendég a foglalását írásban, telefonon vagy elektronikus úton mondja le az alábbi időszakokon belül: - az előleg befizetésétől számított 15 napig egyeztetett időpontban: a végösszeg 30%-a, - a megbeszélt időpont előtti napon 7-14 óráig: a teljes lemondott szolgáltatások 50%-a, - a megbeszélt időpont előtt 1-6 nappal: a végösszeg 70%-a lemondott szolgáltatásokból, - érkezés napja: a lemondott szolgáltatások teljes összegének 100%-a, - a vendég idő előtti távozása esetén a szolgáltató a teljes lemondási díj 100%-ának megfelelő lemondási díjat számít fel. A jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szállás és kapcsolódó szolgáltatások lefoglalásával az ügyfél elfogadja és tudomásul veszi, hogy a foglalás törlése vagy a foglalás részleges törlése vagy a tartózkodás meg nem jelenése esetén a szolgáltató egyoldalúan jogosult beszámítja az ügyfélnek a lefoglalt szállásért és kapcsolódó szolgáltatásokért fizetett ár visszatérítésére vonatkozó igényét a szolgáltató lemondási díj megfizetésére vonatkozó igényével szemben a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott összegben, azaz abban az összegben, amelyben ezen igények érvényesek. 3.11. A szerződő felek eljárása Vis maior (vis maior) esetén 3.11.1. A vis maior (lat. Vis maior) olyan különleges jogi tény, amely olyan rendkívüli, előre nem látható és elkerülhetetlen eseményből áll, amelynek következtében a szerződéses kötelezettségek teljesítésének akadálya lesz, függetlenül bármely szerződő fél akaratától. a felek. Akadály a jelen Általános Szerződési Feltételek értelmében különösen természeti esemény, háborús konfliktus, forradalom, terrorista tevékenység, járvány, nemzeti jellegű tények (országos sztrájkok, jogszabályi jellegű intézkedések). Ilyen esetben (Vis maior) a szolgáltató a megbeszélt szolgáltatásokat egyáltalán nem, vagy csak az utólag egyedileg egyeztetett mértékig nem köteles a megrendelőnek nyújtani, illetve a megrendelt szolgáltatásokat a lefoglalt időszakban igénybe venni nem köteles 3.11. .2. A szerződő felek kötelessége, hogy ezt a tényt (Vis maior) a másik szerződő felet indokolatlan késedelem nélkül közöljék 3.11.3. Abban az esetben, ha a szolgáltató vagy a megrendelő részéről a szerződéses kötelezettségek teljesítésében vis maior miatt akadály áll fenn, a szerződő felek kötelesek megállapodni a szerződés tárgyának helyettesítő teljesítéséről (új hatály szolgáltatások, új időpont), míg a szolgáltató e kötelezettségének azzal tesz eleget, hogy lehetőségeihez mérten lehetővé teszi, hogy az ügyfél az eredetileg egyeztetett kezdési időponttól számított 12 hónapon belül a szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat az eredetileg megállapodott áron vegye igénybe. a szolgáltatások igénybevétele; ha a Megrendelő a szolgáltatást a megadott 12 hónapon belül nem veszi igénybe, úgy érvényes, hogy a megrendelését a megrendelt szolgáltatások árának 100%-ának megfelelő lemondási díj megfizetése mellett teljes egészében lemondta. Vis maior vagy egyéb, felelősséget kizáró körülmény által okozott kár megtérítésére az Ügyfélnek nincs joga 3.12. Szolgáltatások - a vendég előzetes egyeztetés hiányában az érkezés napján 15:00-kor tud bejelentkezni; a vendég köteles a szálláskapacitást az elutazás napján 11:00 óráig felszabadítani, eltérő megállapodás hiányában. ellenkező esetben a szolgáltató jogosult a másnapi összeget felszámítani - ha a vendég visszaigazolt foglalással és befizetett előleggel rendelkezik, és a szolgáltató súlyos okok miatt nem tud szállást biztosítani, a szolgáltató köteles a vendég számára megfelelő pótszállást biztosítani a szolgáltató költsége - a szolgáltató fenntartja a jogot, hogy kivételes esetben az eredetileg megbeszélttől eltérő szállást ajánljon a vendégnek, kivéve, ha az jelentősen eltér a rendelés visszaigazolásában foglaltaktól - a szolgáltató nem vállal felelősséget a behozott vagy hátrahagyott károkért - a vendég jogosult minden olyan szolgáltatást nyújtani, amelyről a megrendelés visszaigazolásában megállapodtak - kistestű házi kedvenc csak a szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával vihető, és a vendég felelős minden olyan kárért, amelyet az állat a tartózkodás során okozott - a szolgáltató meghosszabbíthatja a vendég tartózkodása csak abban az esetben, ha szabad kapacitással rendelkezik - a vendég az állat által a tartózkodás során okozott kárért felelős, ha a kárt gyermek okozta, a felelősség a vendéget terheli a törvényes képviselő-szolgáltató jogosult. azonnali hatállyal és a vendég pénzvisszatérítési joga nélkül felmondani a vendég tartózkodását és a szerződéstől elállni akkor is, ha:* a vendég szándékosan vagy gondatlanságból megrongálja a szálloda vagyonát, a tisztességes társadalmi magatartás és az erkölcsiség elveivel ellentétes magatartást tanúsít, * alvójával zavarja a többi vendéget* a vendég egészségi állapota a többi vendég egészségét veszélyezteti - a szolgáltató jogosult a vendég szobáját tartózkodása alatt ellenőrizni és annak higiéniai előírásoknak megfelelő takarításáról gondoskodni - amennyiben a szolgáltató a leltárban sérülést észlel vagy a vendég távozását követő vagyonlopás esetén jogosult ezen, a megállapított tényekből eredő követeléseket a vendég értesítése után számla kiállításával és a vendég címére történő megküldésével felszámítani4. Személyes adatok védelme Az Európai Parlament és az EU Tanácsa 2016.4.27-i, a személyes adatok védelméről szóló 2016/679 rendeletének megfelelően a szolgáltató mindent megtesz a jelen jogszabályok betartása érdekében, és az ügyfél kijelenti, hogy ismerte a személyes adatok e törvény szerinti megszerzésére és feldolgozására vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket. Az ügyfél egyúttal hozzájárul a szolgáltatónak a megrendelésében megjelölt személyes adatainak a megrendelt szolgáltatások biztosítása és nyújtása érdekében a fent említett törvényben előírt kötelezettségeinek teljesítése érdekében történő kezeléséhez, az ahhoz szükséges időtartamig. biztosítja az ügyfél és a szolgáltató közötti jogviszonyból eredő jogokat és kötelezettségeket. E hozzájárulás visszavonása indoklás nélkül vagy írásban is végrehajtható. Az ügyfél, mint érintett kijelenti, hogy ismeri jogait.

Všeobecné zmluvné podmienkyChalets Dedniky, Dedinky 50, 049 73 DedinkyPlatné od 1.6.2021Obchodné meno: Gemma Slovakia, s.r.o., Priečna 416/66, 059 14 Spišský ŠtiavnikIČO: 47673745IČ DPH: SK2024032241Zapísaná v obchodnom registi Okresného súdu Prešov, oddiel Sro,vložka 30133/P1. Zmluvné stranyDodávateľ: Chalets Dedinky, Gemma Slovakia, s.r.o. - poskytovateľ prenájmu a služiebodberateľovi (hosťovi) za úhradu (ďalej len “dodávateľ” alebo “poskytovateľ”).Odberateľ: Objednávateľ prenájmu a služieb, ktorý s dodávateľom uzatvorí zmluvu, predmetomktorej je poskytovanie prenájmu a iných služieb zo strany dodávateľana základe požiadavky odberateľa (ďalej len “odberateľ” alebo “ objednávateľ” alebo“hosť”).Uzavretím zmluvy s Chalets Dedinky sa tieto Všeobecné zmluvné podmienky stávajú pre posky-tovateľa aj odberateľa záväznými a sú súčasťou uzatvorenej zmluvy.2. Rezervácia prenájmu a služieb2.1. Rezerváciu môže urobiť objednávateľ vo vlastom mene alebo v prospech tretej osoby.2.2. Rezerváciu potvrdzue odberateľovi (hosťovi) poskytovateľ po obdržaní obednávkyhosťom formou: - telefonickou- písomnou- elektronickou2.3. Objednávka musí obsahovať:- meno a priezvisko hosťa, v prípade právnickej osoby jej názov a IČO- termín čerpania služieb- kontaktné údaje: telefónne číslo, adresu hosťa, emailový kontakt- spôsob úhrady za služby, v prípade právnickej osoby alebo fyzickej osoby podnikateľafakturačné údaje2.4. Na základe potvrdenia objednávky poskytovateľ vystaví potvrdenie rezervácie, ktorýmhosťovi potvrdí rezerváciu elektronickou formou. Potvrdením objednávky zo stanyposkytovateľa je zmluva týkajúca sa potvrdených služieb medzi poskytovateľom a odbe-rateľom (hosťom) uzatvorená, avšak ustanovenie bodu 3.9. týchto Všetobecných zmluvnýchpodmienok tým nie je dotknuté (povinnosť poskytovateľa poskytnúť služby nastane ažzaplatením zálohy).3. Ceny a platobné podmienky3.1. Poskytovateľ poskytuje hosťovi ceny na základe aktuálne platných cenníkov ku dňu potvr-denia objednávy, resp. rezervácie.3.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu ceny poskytovaných služieb počas kalendár-neho roka.3.3. Cena uvedená v potvrdení je záväzná.3.4. Nárok na zníženie ceny nevzniká klientovi v prípade, ak bola prípadne akciová cenaubytovania zverejnená po potvrdení rezervácie.3.5. Zľavy a akcie nie je možné kombinovať ani kumulovať.3.6. V deň odchodu je hosť povinný doplatiť všetky využité služby a ubytovanie a to v hotovostialebo prevodom na účet.3.7. Forma úhrady musí byť dohodnutá vopred.3.8. Akékoľvek dojednania, ktoré by boli v inom rozsahu alebo obsahu ako tie, ktoré sú upra-vené v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach, musia byť potvrdené písomnouformou, prípadne uvedené priamo v odberateľom písomne potvrdenej cenovej ponukeposkytovateľa; takéto písomné dojednania majú prednosť pred týmito Všeobecnýmizmluvnými podmienkami.3.9. Zálohová platba:Poskytovateľ má právo žiadať od odberateľa (hosťa) zálohovú platbu do výšky 100% z cenyobjednaných služieb so splatnosťou najneskôr 7 dní od potvrdenia rezervácie. Rezervácia sastáva záväznou až v momente, keď je uhradená zálohová platba na účet poskytovateľa.3.10. Storno podmienky:Poskytovateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa nižšie uvedené stornopoplatky v prípade, že hosť svoju rezerváciu zruší písomne, telefonicky alebo elektronickyv nasledových lehotách:- od zaplatenia zálohy do 15 dní pred dohodnutým termínom: 30% z celkovej sumy,- od 7 do 14 dní pred dohodnutým termínom: 50% z celkovej sumy stornovaných služieb,- od 1 do 6 dní pred dohodnutým termínom: 70% z celkovej sumy stornovaných služieb,- deň nástupu na pobyt: 100% z celkovej sumy stornovaných služieb,- pri predčasnom odchode hosťa z pobytu si poskytovateľ účtuje storno poplatok vo výške100% z celkovej sumy potvrdeného zostávajúceho pobytuObjednávateľ rezerváciou ubytovacích a s tým súvisiacich služieb podľa týchto Všeobec-ných zmluvných podmienok súhlasí a berie na vedomie, že poskytovateľ je oprávnenýv prípade zrušenia rezervácie alebo čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpeniana pobyt jednostranne započítať pohľadávku objednváteľa na vrátenie objednávateľomuhradenej ceny rezervovaných ubytovacích a s tým súvisiacich služieb voči pohľadávkeposkytovateľa na úhradu storno poplatku vo výške uvedenej v týchto Všeobecnýchzmluvných podmienkach, a to vo výške, v ktorej sa tieto pohľadávky kryjú.3.11. Postup zmluvných strán v prípade Vis maior (Vyššia moc)3.11.1. Vyššia moc (lat. Vis maior) je zvláštna právna skutočnosť, spočívajúca v mimoriad-nej, nepredvídateľnej a neodvrátiteľnej udalosti, v dôsledku ktorej vznikne pre-kážka v plnení zmluvných povinností, nezávisle od vôle ktorejkoľvej zo zmluvnýchstrán. Prekážkou sa na účly týchto Všeobecných zmluvých podmienok rozumienajmä živelná udalosť, vojnový konflikt, revolúcia, teroristická činnosť, epidémia,skutočnosti vnútroštátneho charakteru (celonárodné štrajky, opatrenia legislatív-neho charakteru). V takom prípade (Vis maior) poskytovateľovi nevzniká povin-nosť poskytnúť objednávateľovi dohodnuté služby vôbec alebo len v následneindividuálne dojednanom rozsahu a objednávateľovi nevzniká povinnosť využiťobjednané služby v rezervovanom termíne.3.11.2. Povinnosťou zmluvných strán je túto skutočnosť (Vis maior) oznámiť druhejzmluvnej strane bez zbytočného odkladu.3.11.3. V prípade, ak dôjde k prekážke v plnení zmluvných povinností na stane posky-tovateľa alebo objednávateľa z dôvodu vyššej moci, sú zmluvné strany povinnédohodnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy (nový rozsah služieb, nový termín),pričom zo strany poskytovateľa je táto povinnosť splnená tým, že v rámci svojichkapacitných možností umožní objednávateľovi využiť poskytovateľom poskytovanéslužby v pôvodne dohodnutej cene v dobe 12 mesiacov od pôvodne dohodnutéhotermínu začatia využívania služieb objednávateľom; ak v uvedenej dobe 12 me-siacov objednávateľ služby nevyužije, platí, že objednávateľ svoju objed-návku v celom rozsahu stornoval so storno poplatkom vo výške 100% z cenyobjednaných služieb. Objednávateľ nemá právo na náhradu akejkoľvek škodyvzniknutej v dôsledku Vis maior alebo iných okolností vylučujúcich zodpovednosť.3.12. Poskytované služby- hosť sa môže ubytovať v deň príchodu najskôr o 15:00 hod., pokiaľ nebolo vopreddohodnuté inak- hosť je povinný ubytovaciu kapacitu uvoľniť v deň odchodu do 11:00 hod., pokiaľnebolo vopred dohoduté inak, v opačnom prípade je poskytovateľ oprávnený si účtovaťsumu za ďalší deň- v prípade, ak má hosť potvrdenú rezerváciu a zaplatenú zálohu a poskytovateľ zo zá-važných dôvodov ubytovanie nemôže poskytnúť, je poskytovateľ hosťovi povinnýzabezpečiť primerané náhradné ubytovanie na náklady poskytovateľa- poskytovateľ si vyhradzuje právo vo výnimočných prípadoch ponúknuť hosťovi inéubytovanie, než ktoré bolo pôvodne dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenejobjednávky- poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených vediach- hosť má právo na poskytnutie všetkých služieb, ktoré boli dohodnuté v potvrdenejobjednávke- malé domáce zvieratá je možné ubytovať len po predchádzajúcom písomnom súhlaseposkytovateľa a hosť nesie zodpovednosť za všetky škody spôsobené zvieraťom počas po-bytu- poskytovateľ môže predĺžiť pobyt hosťovi len v prípade, ak má k dispozícii voľnú kapacitu- hosť nesie zodpovednosť za všetky ním spôsobené škody počas pobytu, v prípade, že škoduspôsobilo dieťa, zodpovednosť nesie jeho zákonný zástupca- poskytovateľ je oprávnený pobyt hosťa ukončiť a odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnos-ťou a bez nároku hosťa na vrátenie akýchkoľvek peňazí aj vtedy, ak:* hosť úmyselne alebo z nedbanlivosti poškodzuje majetok hotela, správa sa v rozporeso zásadami slušného spoločenského správania a morálku,* obťažuje svojím spávaním ostatných hostí* zdravotný stav hosťa ohrozuje zdravie ostatných hostí- poskytovateľ je oprávnený skontrolovať izbu hosťa počas jeho pobytu a zabezpečiť uprata-nie podľa hygienických predpisov- ak poskytovateľ zistí po odchode hosťa poškodenie inventáru alebo odcudzenie majetku,je oprávnený doúčtovať tieto pohľadávky vyplývajúce z uvedených skutočností po ozná-mení hosťovi vystavením a zaslaním účtu na adresu hosťa4. Ochrana osobných údajovPoskytovateľ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady EÚ 2016/679z 27.4.2016 o ochrane osobných údajov robí všetko, čo je potrebné, aby zabezpečil súlads týmito právnymi predpismi a odberateľ vyhlasuje, že bol oboznámený s právamia povinnosťami týkajúcimi sa získavania a spracovávania osobných údajov podľa tohtozákona. Zároveň odberateľ udeľuje poskytovateľovi súhlas so spracovaním osobnýchúdajov uvedených v objednávke za účelom zabezpečenia a poskytnutia objednaných služieba pre plnenie povinností uložených vyššie uvedeným zákonom, a to na dobu potrebnúk zabezpečeniu práv a povinností, ktoré vyplývajú z právnych vzťahov medzi odberateľoma poskytovateľom. Odvolanie tohto súhlasu je možné realizovať písomne s udaním alebobez udania dôvodu. Odberateľ ako dotknutá osoba vyhlasuje, že si je vedomý svojich práv.