×

CASTLE BRIDGE Český Krumlov

  • A pontos árakhoz kérlek add meg utazásod időpontját!
  • Reggelivel
Az ár a következő 90 napból számolt legjobb ár.

Legkedvezőbb ajánlatunk

Következő 90 nap legolcsóbb irányára: 22 202 Ft / fő / éj, reggelivel, ápr. 21. - 22.

Szálláshely ismertetése

Szobák, szolgáltatások A CASTLE BRIDGE Český Krumlov 13 ízlésesen berendezett, barátságos szobával és három apartmannal várja a Český Krumlov településen szállást keresőket. Felár ellenében a szálláshelytől parkolóban hagyhatja autóját. Akár a szabad ég alatt is élvezheti a kellemes estéket, néhány szoba és apartman saját erkéllyel vagy terasszal rendelkezik. Egyes szobákban és apartmanokban klíma biztosítja, hogy felfrissüljön a meleg nyári napokon is (erről az egyes szobák és apartmanok adatlapján tud meggyőződni). A szálláshely szobáiban külön költség nélkül internetezhet vezeték nélküli internet-hozzáférésen (WiFi) keresztül. Az elérhető szolgáltatások teljes listáját (feláras szolgáltatásokat is ideértve) és a foglaláshoz tartozó pontos felszereltséget a lenti adatlapon, valamint a megfelelő szobatípus adatlapján tudja megtekinteni.

Elhelyezkedés 500 méterre van a Muzeum marionet a szálláshelytől, 300 méterre az Egon Schiele Art Centrum, 500 méterre a Galerie Kaplanka, 1.4 km-re a Grafitový důl, 300 méterre a Český Krumlov - historické centrum, 500 méterre a Webkamera - Český Krumlov, 500 méterre a Penzion u Achilla, 300 méterre az Otáčivé hlediště Český Krumlov, 500 méterre a Kostel svatého Víta v Českém Krumlově, 300 méterre a český krumlov, 300 méterre a Wax muzeum Český Krumlov, 3.2 km-re a Rozhledna Granátník, 500 méterre a Dům české fotografie, 3.9 km-re a Na statku Ratzka, 4 km-re a Golf Club Český Krumlov, 1.4 km-re a Vyšenské kopce, 1.4 km-re a Kaple na Křížové Hoře Český Krumlov, 500 méterre a Muzeum Tortury, 300 méterre a Pension Na Kovárně, 3.9 km-re az Areál kostela Nanebevzetí panny Marie - Kájov.

Étkezés A helyszínen minden nap bőséges és finom reggeli várja Önt, amit a feltüntetett árak már magukban foglalnak.

Fizetés Készpénzzel, bankkártyával és átutalással tud a helyszínen fizetni.

Érkezés, nyitva tartás A szálláshelyen a szobák elfoglalására a legkorábbi lehetőség 14:00, a távozásra pedig a legkésőbbi időpont 10:00. A munkatársak angolul, németül, szlovákul és csehül kommunikálnak.

Szallas.hu értékelés A hotel 8 értékelés alapján 9,8-as pontszámot és ezzel "Kiváló" minősítést kapott a Szallas.hu-n.

38101 Český Krumlov, Hradební 174 (Csehország)

Piros vagyok, köszönjük, hogy a Szallas.hu-t választod! Válaszd ki utazásod időpontját, majd kattints a "Lefoglalom" gombra, csak 2 perc az egész.

Ha segíthetek, keress bizalommal: szallas@szallas.hu

Foglalás, szoba árak

  • Reggelivel
Teraszos kétágyas szoba (pótágyazható) Teraszos kétágyas szoba (pótágyazható)
maximum 3 fő fér el itt
  • 27 m2 nagy
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 3 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós teraszos kétágyas szoba Zuhanyzós teraszos kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 25 m2 nagy
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós teraszos kétágyas szoba Zuhanyzós teraszos kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 25 m2 nagy
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós kétágyas szoba Zuhanyzós kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 18 m2
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós kétágyas szoba Zuhanyzós kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 17 m2
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós kétágyas szoba Zuhanyzós kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 18 m2
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Erkélyes 4 fős apartman Erkélyes 4 fős apartman
maximum 4 fő fér el itt
  • 34 m2 nagy
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 4 fő fér el.

  • 2 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 18 m2
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 17 m2
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba Zuhanyzós erkélyes kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 17 m2
  • WIFI
  • Erkély/terasz
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
  • 1 db Terasz
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós kétágyas szoba Zuhanyzós kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 17 m2
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós légkondicionált négyágyas szoba Zuhanyzós légkondicionált négyágyas szoba
maximum 4 fő fér el itt
  • 44 m2 extra nagy
  • Légkondícionálás
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 4 fő fér el.

  • 2 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós légkondicionált 2 fős apartman (pótágyazható) Zuhanyzós légkondicionált 2 fős apartman (pótágyazható)
maximum 3 fő fér el itt
  • 31 m2 nagy
  • Légkondícionálás
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 3 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós légkondicionált 2 fős apartman (pótágyazható) Zuhanyzós légkondicionált 2 fős apartman (pótágyazható)
maximum 3 fő fér el itt
  • 30 m2 nagy
  • Légkondícionálás
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 3 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Légkondicionált kétágyas szoba Légkondicionált kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 25 m2 nagy
  • Légkondícionálás
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
Zuhanyzós légkondicionált kétágyas szoba Zuhanyzós légkondicionált kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
  • 23 m2
  • Légkondícionálás
  • WIFI
  • Minibár
részletek

A szobában összesen 2 fő fér el.

  • 1 db Hálótér
  • 1 db Fürdőszoba
  • 1 db WC
Megnézem a szabad időpontokat és árakat
9.8
Kiváló
(8 értékelés alapján)
100%
  • Személyzet:
    10
  • Tisztaság:
    10
  • Ár/Érték:
    9.9
  • Komfort:
    9.3
  • Szolgáltatások:
    10
  • Megközelíthetőség:
    9.9
Értékelés 10
"Az egész, úgy szuper, ahogy van. ( elhelyezkedés, szoba, reggeli, személyzet)"
"A szintek között erős az áthallás. Így a felsó szomszédaink nemi aktusát ( vagy pornófilm nézését) "élveztük" 01:15-től 5:15-ig. Ha élesben ment, akkor nagyon "szerethetik egymást","
Baráti társaság
3 nap alapján
4 éve
Magyarország
Értékelés 10
A vendég nem adott meg szöveges értékelést.
- fiatal pár
4 éve
Értékelés 10
A vendég nem adott meg szöveges értékelést.
Baráti társaság
4 nap alapján
1 hete
Magyarország
Parkolás, utazás
  • Parkoló a közelben

Szabadidő, kikapcsolódás
  • Kikapcsolódás: Jóga (3400 m távolságra), Fitness (3400 m távolságra), Túra lehetőségek (a közelben), Horgászás (a közelben), Nightclub (100 m távolságra), Kaszinó (20000 m távolságra), Lovaglás (a közelben), Asztalitenisz (3400 m távolságra), Squash (1000 m távolságra), Kerékpárkölcsönzés a szálláshely közelében (ingyenes, 500 m távolságra), Búvárkodás (25000 m távolságra), Golfpálya (5000 m távolságra), Bowling (500 m távolságra), Strandröplabda (1000 m távolságra)

    VÁrosnéző sétarepülés, Kerékpárút a közelben, Kulturális és sportesemények megszervezése, Aerobics a közelben, Sí kölcsönző a közelben, Sporteszköz-kölcsönző a közelben, Darts a közelben, Lőtér a közelben, Tornaterem / sportcsarnok a közelben, Fedett teniszpálya a közelben, Aquapark - a közelben, Disco a közelben, Színház a közelben, Mozi a közelben, Fedett uszoda a közelben

Helyszín jellemzői
  • Speciális diétás menü/gluténmentes menü, Gomba szedés, Sítároló, Többnyelvű személyzet, TV szoba, Terasz, Taxi, Dohányzásra kijelölt helyek, Információs szolgáltatás, Nemdohányzó terület, Bevásárlóközpont a közelben, Pénzváltó a közelben, Egészségügyi központ a közelben, Sífelvonó a közelben, Kültéri teniszpálya a közelben, Buszmegálló a közelben, Játszótér a közelben, Park a közelben, Vasútállomás a közelben, Bár a közelben, Cukrászda a közelben, Internet kávézó a közelben, Kávézó a közelben, Söröző a közelben, Kültéri uszoda a közelben, Papucs, Idegenvezetés

    Kisállat bevihető, Akadálymentes, Csomagmegőrző, Lift, Kerthelyiség

Étkezés
  • Pizzéria a közelben, Snack bar a közelben

    Étkezési lehetőségek: Legközelebbi nem saját étterem (20 m távolságra)

Wellness típusok
  • Gőzkamra a közelben, Szauna a közelben, Szolárium a közelben

Bejelentkezés
14:00 órától
Kijelentkezés
10:00-ig
Beszélt nyelvek
Cseh, Német, Angol, Szlovák
Elfogadott pénznemek
CZK (Kč) , EUR (€)
Elfogadott kártyatípusok
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Szálláshely foglalási feltételei

A CASTLE BRIDGE hotel garni ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEI Jelen általános üzleti feltételek a CASTLE BRIDGE hotel garni szolgáltatásainak ügyfeleire (a továbbiakban: szállásadó) vonatkoznak szállásadó, melyeket egyedi szerződés egyébként nem szabályoz I. TARTOZÁS MEGRENDELÉSE 1. A VÁRHÍD szállodában szállást rendelhet meg írásban (levélben, faxon, e-mailben) vagy a szálloda honlapján található űrlap elküldésével. 2. Az üdülési rendelést a VÁRHÍD szálloda erre felhatalmazottja fogadja el. A megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg az ügyfél a számlán feltüntetett összegű előlegszámlát is elküldi, és ennek megadásával visszaigazolható. érvényes hitelkártyaszám garanciaként. A szolgáltatások igénybe nem vétele esetén a lemondási feltételek szerint díj kerül felszámításra, melyet jelen feltételek V. pontja tartalmazza. 5. Az online foglalás kötelező. Az egyeztetett szolgáltatások és árak körére a szállásadó által kiállított foglalási visszaigazolásban szereplő részletezés kötelező. II. FIZETÉSI FELTÉTELEK 1. Az üdülés árát az ügyfél érkezéskor a VÁRHÍD szálloda recepcióján fizetheti ki készpénzben vagy bankkártyával. A szállásadó a legelterjedtebb hitelkártya-típusokat fogadja el (a szállásdíj fizetésére használható hitelkártyák listája elérhető a szálloda recepcióján és a szállásadó honlapján). 2. Az üdülés árát az ügyfél az érkezés előtt banki átutalással fizetheti ki a VÁRHÍD hotel bankszámlájára. A banki átutalással történő fizetés visszaigazolását érkezéskor be kell mutatni a szálloda recepcióján. Az üdülés ára postai utalvánnyal is kiegyenlíthető, melyet az ügyfél kérésre a foglalási visszaigazolással együtt kap meg. 3. Az árak tartalmazzák a helyi és rekreációs díjat, melynek mértékét az érintett önkormányzat általános érvényű rendelete határozza meg a szállodába való belépéskor. Ezen díjak megfizetése alól a jogszabályban és a vonatkozó önkormányzati rendeletben meghatározott személyek mentesülnek. 4. Az online foglalással lefoglalt tartózkodás kiegyenlítésekor ki kell választania a fizetési módot: bankkártyás fizetés vagy banki átutalás. A fizetési kapun belül minden fizetési kártyával végzett művelet a szállásadó rendszerein kívül történik, csak a szállásadó bankja és az ügyfél bankja fér hozzá a érzékeny kártyaadatokhoz. A recepción történő fizetéshez szükséges hitelkártya-adatok csak abban a szállodában érhetők el, ahol az ügyfél szobát foglal, és a kártyát csak az előzetes engedélyezéshez használják. A „Secured by USERTRUST” modern biztonsági technológiát használják a fizetési kártya adatok védelmére és kódolására. A banki átutalásos űrlap használata esetén az ügyfél az üdülés árának 100%-ára vonatkozóan „előleg-szelvényt” kap, melynek esedékessége az előlegszelvény kézbesítésétől számított 3 nap. (Abban az esetben, ha az ügyfél postai utalvánnyal utalja át a számlára az összeget, az összeg legfeljebb 5 napon belül jóváírható a szállásadó bankszámláján.) 5. Egy felnőtt gyermekes tartózkodása alatt tól 6 éves korig kétágyas szobában és apartmanban a gyermek szállására teljes ár kerül felszámításra. III. AZ ÜGYFÉL JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI 1. Az ügyfél a szállásszerződés megkötésével jogot szerez minden olyan helyiség normál használatára, amelyet a vendégek rendesen és különleges feltételek nélkül használhatnak, és a normál szolgáltatáshoz. Az ügyfélnek jogait a vendégekre vonatkozó szállodai irányelvek vagy szabályzatok (szállodai szabályzat) szerint kell gyakorolnia. 2. Az ügyfélnek joga van panaszt tenni a nyújtott szolgáltatások hiányosságai miatt. Felesleges késedelem nélkül köteles időben panaszt tenni, hogy a jogorvoslat lehetőség szerint a helyszínen intézhető legyen. A helyszíni reklamációval a hiba azonnali elhárítását teszi lehetővé, az idő múlásával az elbírálás bizonyítása, objektivitása, a reklamáció megfelelő kezelése egyre nehezebbé válik. A tartózkodástól számított 3 hónap elteltével a reklamáció joga megszűnik. Amennyiben ez idő alatt történik panasz, a szállásadó a panasz benyújtásától számított 30 napon belül, bonyolultabb esetekben 2 hónapon belül köteles válaszolni. Az ügyfél köteles a szállásadónak a panasz kezeléséhez szükséges közreműködést biztosítani, megjelölni az okokat, esetleg javaslatot tenni a kezelés módjára, ha a panasz jogosnak bizonyul. Az ügyfél a reklamáció benyújtásakor köteles a követelést megfelelően indokolni, vagy ténybeli állításait alátámasztani és a vonatkozó dokumentumokat (szerződés, fizetési bizonylat stb.) benyújtani. Az indokolt reklamáció kezelése a szolgáltatási hiba ingyenes elhárításából, vagy ha ez az ügy természetéből adódóan lehetséges, csereszolgáltatás nyújtásából áll. Amennyiben pótlási szolgáltatás nyújtása nem lehetséges, a szállásadó ennek a szolgáltatásnak az árát visszatéríti az ügyfélnek. Az ügyfél nem jogosult a szolgáltatás árának visszatérítésére, ha a szolgáltatás igénybevétele után panaszt tesz. 3. Abban az esetben, ha a szolgáltató és az e célból fogyasztói jogállású ügyfél között olyan szerződésből eredő fogyasztói vita, amelynek tárgya e szolgáltatások nyújtása, nem rendezhető. az ügyfél közös megegyezéssel javaslatot tehet az ilyen vita peren kívüli rendezésére a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének anyagilag illetékes alanyához, amely a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Központi Felügyelőség - ADR Osztály. Štěpánská 15 120 00 Prága 2, e-mail: adr@coi.cz, honlap: adr.coi.cz 4. Az ügyfél legkésőbb az induláskor köteles megfizetni a megállapodás szerinti árat, beleértve az esetleges többletköltségeket is. a saját és az őt kísérő vendégek által igényelt szolgáltatások nyújtása során felmerült, ideértve a törvényben előírt általános forgalmi adót is. 5. Az ügyfél felelősséggel tartozik a szállásadóval szemben minden olyan kárért, amelyet saját maga vagy a vendég, vagy a szállásadó szolgáltatásait tudatosan vagy akarata alapján igénybe vevő más személy okozott. IV. A SZÁLLÍTÓ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI 1. A házigazda az ügyfélnek, ill. megfelelő (azonos minőségű) alternatív szálláshelyet biztosítani a vendégeknek, ha ez a szerződő partner számára elfogadható, különösen, ha a szálláskülönbség elhanyagolható és tényszerűen indokolt. Anyagilag indokoltnak minősül az a helyzet, amikor a helyiség(ek) használhatatlanná vált(nak), amikor az éppen elhelyezett vendégek meghosszabbítják tartózkodásukat, túl sok foglalás történt, vagy más, ezt a lépést igénylő fontos üzemeltetési intézkedés. Az alternatív szálláshelyek további költségei a szállásadót terhelik. 2. A szállásadónak joga van szolgáltatásait bármikor kiszámlázni ill folyamatosan számlázzuk őket. 3. A fogadó köteles a megállapodás szerinti szolgáltatásokat a színvonalának megfelelő mértékben nyújtani. V. AZ ÜGYFÉL ÁLTAL ELÁLLÁSA A SZERZŐDÉSTŐL, LEMONDÁSI DÍJ 1. Az Ügyfélnek joga van az üdülést az érkezés előtt 26 napig díjmentesen lemondani. Rövidebb időre történő lemondás esetén a lemondási díjat az alábbiak szerint köteles megfizetni: érkezés előtt 25-14 nappal: érkezés előtt 13-7 nappal lemondott tartózkodás árának 20%-a: 50%. az érkezés előtt 6 - 4 nappal lemondott tartózkodás árából 3 - 0 nappal érkezés előtt lemondott tartózkodás árának 80%-a, vagy ha a lefoglalt üdülést nem kezdték meg: lemondott tartózkodás árának 100%-a 2. Abban az esetben, ha korai távozás esetén a fennmaradó ár 100%-ának megfelelő lemondási díj kerül felszámításra. VI. AJÁNDÉKUTALVÁNYOK 1. A megvásárolt ajándékutalványok nem téríthetők vissza. Csak az utalványon feltüntetett időtartamig (max. 1 év) érvényes. A csekket teljes egészében csak egyszer lehet felvenni (a csekk el nem költött értékét nem adjuk vissza). VII. A SZOLGÁLTATÁSOK VÁLTOZÁSA 1. A VÁRHÍD szállodában kínált szolgáltatások év közben változhatnak. Az ügyfél köteles követni az aktuális szolgáltatási kínálatot. 2. Az igénybe nem vett megrendelt szolgáltatásokért, valamint a megrendelt szolgáltatások tartózkodása alatti változásáért (szállás, étkezés) a szállásadó anyagi kártérítést nem vállal. Ha a tartózkodás ideje alatt változik a szezon, az ár mindig az adott évszaknak megfelelően kerül felszámításra. VIII. KEDVEZMÉNYEK GYERMEKEK TARTOZÁSÁRA 1. Két felnőttel egy kétágyas szobában elhelyezett 3 éven aluli gyermek (ágy és ellátás joga nélkül) ingyenes (két fizető személy kíséretében). Az egyedi árengedmények egymással nem vonhatók össze. IX ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK 1. Az általános szerződési feltételek 2017. július 1-jén lépnek hatályba. A jelen feltételektől való eltérés a szállásadó és az ügyfél között egyedileg, kizárólag írásban állapodhat meg 2. Az ügyfél tartózkodási megbízásában megadott személyes adatait a szállásadó kizárólag a szállásadó és az ügyfél között létrejött szerződéses jogviszonyhoz használja fel, amelynek tárgya a szállodában való tartózkodás. Český Krumlov, 2017. június. Az értékesítési regisztrációs törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett értékesítéseket az adóügyintézőnél online nyilvántartani, műszaki hiba esetén, akkor legkésőbb 48 órán belül, ha az adózó az adott pénztárban normál üzemmódban regisztrálja az értékesítést. Classic Pub Invest, as Hradební 174Český KrumlovIČ 27169260 DIČ CZ27169260

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY garni hotelu CASTLE BRIDGE                                                                      Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro klienty služeb garni hotelu CASTLE BRIDGE (dále jen „ubytovatel"). Těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí jednání mezi klientem a ubytovatelem, které není upraveno odchylně individuální smlouvou. I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ 1.    Objednat pobyt v hotelu CASTLE BRIDGE lze písemnou formou (poštou, faxem, e-mailem) nebo vyplněním, odesláním formuláře na webových stránkách hotelu a telefonicky. 2 .    Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany hotelu CASTLE BRIDGE.3 .    Současně s potvrzením objednávky je klientovi zaslána výzva k úhradě zálohy nebo zálohová faktura v adekvátní výši ceny pobytu splatná v termínu uvedeném na faktuře. V případě nedodržení uvedené splatnosti, propadá rezervace objednaného ubytování a objednaný pobyt je tímto automaticky zrušen. 4 .    Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích podmínek, které jsou uvedeny v čl. V. těchto podmínek. 5 .    On-line rezervace je závazná. Pro rozsah ujednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace vydaném ubytovatelem.    II. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1.    Cenu pobytu může klient uhradit v recepci hotelu CASTLE BRIDGE při příjezdu v hotovosti nebo kreditní kartou. Ubytovatel přijímá nejvíce rozšířené typy kreditních karet (seznam kreditních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu, je k dispozici na recepci hotelu a na internetových stránkách ubytovatele). 2.    Cenu pobytu může klient před příjezdem zaplatit bankovním převodem na bankovní účet hotelu CASTLE BRIDGE. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu v recepci hotelu. Cenu pobytu je možno uhradit také poštovní poukázkou, kterou klient obdrží na vyžádání s potvrzením rezervace. 3.    V cenách je zahrnut místní a rekreační poplatek, jehož výše je stanovená obecně závaznou vyhláškou příslušné obce při nástupu hotelu. Od placení těchto poplatků jsou osvobozeny osoby, o nichž stanoví právní předpis a příslušná vyhláška obce. 4.    Při platbě pobytu rezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba zvolit typ platby: platbu prostřednictvím platební karty nebo formou bankovního převodu. Veškeré operace s platební kartou v rámci platební brány probíhají mimo systémy ubytovatele, přístup k citlivým karetním údajům má pouze banka ubytovatele a banka klienta. Údaje o kreditní kartě v rámci platby na recepci jsou dostupné pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje pokoj a karta bude použita jen k předautorizaci. Pro zabezpečení a zakódování údajů o platební kartě je využita moderní bezpečnostní technologie "Secured by USERTRUST". V případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list" na 100% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny ode dne doručení zálohového listu. (V případě, že bude klient převádět částku na účet pomocí poštovní poukázky, může být částka připsána na bankovní účet ubytovatele až za 5 dní.) 5.    Při pobytu jedné dospělé osoby s dítětem od 6 let ve dvoulůžkovém pokoji a v apartmánech je účtována za ubytování dítěte plná cena.        III. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA 1.    Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání všech prostor, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (hotelový řád).  2.    Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. Uplynutím 3 měsíců od pobytu reklamační právo zaniká. V případě uplatnění reklamace během této lhůty je ubytovatel povinen reagovat do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ve složitějších případech do 2 měsíců. Klient je povinen poskytnout ubytovateli součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, specifikovat důvody, eventuálně navrhnout způsob vyřízení, pokud se reklamace prokáže jako odůvodněná. Klient je povinen při uplatňování reklamace reklamaci řádně zdůvodnit, případně svá skutková tvrzení doložit a dodat příslušné doklady (smlouvu, doklad o zaplacení, atd.). Vyřízení oprávněné reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady služby, případně, je-li to z povahy věci možné, v poskytnutí náhradní služby. Není-li možné poskytnout náhradní službu, vrátí ubytovatel cenu této služby klientovi. Klient nemá nárok na vrácení ceny služby, jestliže uplatní reklamaci až po využití služby.  3.    V případě, že dojde mezi poskytovatelem služeb a klientem, který má pro ten účel zákonné postavení spotřebitele, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, jejímž předmětem je poskytování těchto služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu věcně příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz 4.    Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly poskytnutím služeb, které požadoval nad rámec ujednané ceny on sám a hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. 5.    Klient odpovídá ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou mu způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.                                                                             IV. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE 1.    Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y (je/jsou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jdou k tíži ubytovatele. 2.    Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. 3.    Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.      V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY 1. Klient má právo stornovat pobyt bez poplatku do 26 dní před nástupem. V případě stornování pobytu v kratší době, je povinen zaplatit storno poplatek, jak níže uvedeno: 25 -14 dní před příjezdem: 20 % z ceny stornovaného pobytu 13 – 7 dnů před příjezdem: 50 % z ceny stornovaného pobytu 6 – 4 dny před příjezdem 80 % z ceny stornovaného pobytu 3 - 0 dnů před příjezdem nebo při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny stornovaného pobytu  2. Při předčasném odjezdu je účtován stornopoplatek ve výši 100% ze zbývající ceny.                                                                          VI. DÁRKOVÉ POUKAZY  1.    Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1 rok).2.    Šek lze vybrat pouze jednorázově v plné výši (nevyčerpaná hodnota šeku se nevrací).                                               VII. ZMĚNY SLUŽEB 1.    Nabízené služby v hotelu CASTLE BRIDGE se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb.  2.    Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu. V případě, že se během pobytu mění sezona, bude vždy účtována cena dle příslušné sezony.                                                                                        VIII. SLEVY PRO POBYTY S DĚTMI  1.    Dítě do 3 let, které je ubytováno na dvoulůžkovém pokoji se dvěma dospělými osobami (bez nároku na lůžko a stravu) má pobyt zdarma (při doprovodu dvou plně platících osob).2.    Jednotlivé cenové slevy nelze vzájemně kombinovat.                                                                                                                                 IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1.    Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 7. 2017. Odchylky od těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem ujednány výlučně písemnou formou.2.    Předané osobní údaje klienta uvedené v jeho objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem, jehož předmětem je pobyt v hotelu.                                                                                                Český Krumlov, červen 2017.  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.  Classic Pub Invest, a.s.Hradební 174Český KrumlovIČ 27169260DIČ CZ27169260