Szállásfoglalás

Vissza a GYIK főoldalára

Ajánlatkérés

1. Hogyan tudom elfogadni a szálláshelytől kapott ajánlatot?

Az oldalunkon lehetőség van foglalás előtt ajánlatot kérni egyes szállásadóktól. Ha egy szálláshelynél lehetőség van ajánlatkérésre, akkor ezt az adott szállásadó adatlapján Ajánlatkérés gombra kattintva tudod kérni. Amint a szállásadó megválaszolja az általad kért ajánlatkérést, akkor a megadott határidőn belül lehetőséged van a szállásadó ajánlatát elfogadni, ezáltal a szállást lefoglalni.


2. Miért nem tudom elfogadni a szállásadó ajánlatát?

A kapott ajánlatot csak az ajánlat érvényességi idején belül lehet lefoglalni. Az érvényességi idő lejárta után már nincs lehetőség az ajánlatot elfogadni.
Ilyen esetben keresd nyugodtan ügyfélszolgálatunkat a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy emailben a szallas@szallas.hu email címen és szívesen segítünk az ajánlat egyeztetésében és foglalásában.


3. Szeretném a korábbi ajánlatkérésem időpontját/létszámát stb. módosítani? Hogyan tudom ezt megtenni?

A már megtett ajánlatkérésed időpontját/létszámán szeretnél módosítani, kérünk jelezd az ügyfélszolgálatunk felé a 36 30 344 2000-es telefonszámon vagy emailben a szallas@szallas.hu email címen és szívesen segítünk az ajánlatkérésben, foglalásban.
Továbbá lehetőséged van az oldalunkon egy új ajánlatot kérni az új, számodra megfelelő feltételek szerint és a korábbi ajánlatot pedig elutasítani.


4. Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?

Szeretnél valaki megajándékozni egy szállásfoglalásra szóló ajándékutalvánnyal? Akkor ajánljuk figyelmedbe a szallasguru.hu, maiutazas.hu vagy a pihipakk.hu oldalakat, ahol akár csomagajánlatokat vagy pedig különböző címletű ajándékutalványokat tudsz vásárolni.


5. Ajándékutalványt, törzsvásárlói kedvezményt szeretnék felhasználni a foglalásom során.

Oldalunkon történő foglalás esetén nincs lehetőség ajándékutalványt, vagy egyéb törzsvásárlói kedvezményt felhasználni.



Foglalások

1. Honnan tudom, hogy biztosan lefoglaltam az adott szállást?

Szállásadó partnereink többsége azonnal foglalható , így amennyiben ilyen szálláshelyet foglalsz, akkor a foglalás után azonnal elküldjük a sikeres foglalásról szóló visszaigazolást az általad megadott email címre.
Ha olyan szálláshelyet szeretnél foglalni, amely mellett azt látod, hogy 24 órán belül garantálja a visszaigazolást, akkor:

1. A szükséges személyes adatok megadása után emailben értesítünk, hogy megtörtént a szobafoglalási előjegyzésed, mellyel kapcsolatban a szállásadó 24 órán belül visszajelez, hogy tud-e fogadni az általad kért időpontban és feltételekkel. Ez még nem tekinthető sikeres foglalásnak.

2. Amint a szállásadó visszaigazolja, hogy fogadni tud az előjegyzésed alapján, akkor automatikusan emailben megkapod a visszaigazolást a sikeres foglalásról.

Amennyiben a szállásadó az általad kért feltételekkel nem tud fogadni, akkor a visszautasításról szóló értesítő emailt küldünk és ügyfélszolgálatunk szívesen segíti megtalálni a megfelelő szálláshelyet.




2. Mit jelent a szobafoglalási előjegyzés?

Amennyiben olyan szálláshelyet szeretnél lefoglalni, mely 24 órán belül garantálja a visszaigazolást, akkor a szükséges adataid megadása után emailben értesítünk a szobafoglalási előjegyzésedről. Ez még nem tekinthető sikeres foglalásnak.

Amint a szállásadó visszaigazolja, hogy az általad kért időpontban és feltételekkel fogadni tud, akkor újabb értesítő emailt küldünk ezennel a sikeres foglalásod visszaigazolásáról.


3. Mit tegyek ha nem találom/nem kaptam meg a visszaigazoló levelet?

A foglalás során megadott email címre automatikusan elküldjük a foglalás sikerességéről szóló visszaigazoló emailt.

Amennyiben nem látod a beérkező leveleid között, így kérünk postafiókodban ellenőrizd a spam/promóciók mappát is, mert előfordulhat, hogy leveleződ ezen almappákba sorolta a visszaigazoló emailt.

Ha itt sem találod, elképzelhető hogy rossz email cím került megadásra a foglalása során, ezért kérjük keresd ügyfélszolgálatnkat a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy a szallas@szallas.hu e-mail címen és továbbítjuk a foglalás visszaigazolását a helyes email címre.



4. Nincsen email címem, hogyan tudok anélkül foglalni?

Az oldalunkon keresztül történő szállásfoglalásra csak valós email cím megadásával van lehetőség.


5. Gyermekkel utazunk, ezt kell -e bárkinek jelezni?

A foglalás során kérjük pontosan add meg a veled együtt utazó gyermek(ek) létszámát és életkorát is, hogy a számodra legmegfelelőbb és elegendő férőhellyel rendelkező szobatípust tudd lefoglalni az ennek megfelelő áron. A szállásadó részére is fontos tudni, hogy pontosan hány fő érkezik és veszi igénybe a szolgálatatást.
Amennyiben a foglalás során nem adtad meg, vagy elbizonytalanodtál, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy a szallas@szallas.hu email címen és szívesen segítünk a pontosításban!


6. Kérhetek-e pótágyat vagy kiságyat gyermekem részére?

A foglalás során fontos megadni a gyermek(ek) létszámát és pontos életkorát is, azért hogy megfelelő szobatípust tudj foglalni, ami már rendelkezik elegendő férőhellyel akár pótágy, kanapéágy vagy különágy formájában.


7. Akadálymentes szállást keresek.

Az 'Akadálymentes minősítés' szűrő segítségével lehetőség van olyan akadálymentesített szálláshelyeket keresni és foglallni, melyek rendelkeznek az 'Access4you' minősítéssel.


8. Mit tartalmaz a feltüntetett ár?

Az oldalon szereplő szoba- és csomagárak bruttó árak.
Az árak alapesetben a szállásra vonatkoznak, emellett az ár tartalmazhat ellátást is, amennyiben a szállásadó erre lehetőséget és ez a foglalás során a szállásfoglaláshoz hozzáadható. Amennyiben elláttást is választunk, így az ár már azt is tartalmazza.
Egy adott csomag tartamáról minden esetben a csomagra kattintva tudsz tájékozódni.
A szálláshely adatlapján a 'Szálláshely szolgáltatások' résznél látható, hogy milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az adott szálláshelyen és annak felára is.
Az IFA ( idegenforgalmi adó) legtöbb esetben külön fizetendő, erről minden esetben a szálláshely adatlapján tájékozódhatsz.
Az idegenforgalmi adó éjszakánként és fejenként értendő és fizetendő.


9. Az ár tartalmaz ellátást?

Amennyiben a szálláshely biztosít ellátást is, akkor az a foglalás során kiválasztható és a szobaárhoz hozzáadjuk, így amennyibe a foglalás során ellátást is kérsz, akkor a végösszeg már tartalmazza az ellátás árát.