×

Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně

A szobákhoz és a pontos árakhoz kérlek add meg utazásod időpontját!
Az ár a következő 90 napból számolt legjobb ár.
  • Kostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 m
  • Kostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 m
  • Számíthatsz ránk!
  • Azonnali visszaigazolás
  • Parkolási lehetőség (Fizetős)
  • Ingyenes WIFI
  • Wellness szolgáltatások
  • Saját étterem
  • Beszélt nyelvek: Cseh, Német, Angol, Szlovák

Szálláshely ismertetése

Szobák, szolgáltatások Ideális helyszín lehet egy ideális csehországi nyaraláshoz, pihenéshez a Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně. A hotel tíz barátságosan berendezett szobával várja a Františkovy Lázně településen megszállni kívánó vendégeket. Ha szívesen fogyasztana a helyszínen, a hotel saját éttermében várja Önt minden nap frissen elkészített finomságokkal. Felár ellenében a szálláshely parkolójában hagyhatja autóját. Amennyiben a foglaláshoz tartozó pontos felszereltségre és a Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně szolgáltatásainak teljeskörű listájára kíváncsi, kérjük, hogy tekintse meg a szobatípusok és a szálláshely lenti adatlapját is.

Elhelyezkedés 4.5 km-re van a Hrad Cheb, 4.5 km-re a Webkamera - Cheb, 200 méterre a Lázeňský a wellness hotel Bajkal, 3.9 km-re a Vodní nádrž Skalka, 4.5 km-re a Chebský špalíček, 1.5 km-re a Koupaliště Jadran, 5 km-re a SOOS (přírodní rezervace), 700 méterre az Aquaforum Františkovy Lázně, 4.5 km-re a Kostel sv. Mikuláše v Chebu, 200 méterre a Kostel sv. Olgy ve Františkových lázních, 200 méterre a Kostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní, 1.2 km-re a Salingburg ve Františkových Lázních, 1.3 km-re a Villa Loren.

Étkezés Foglaláskor igény szerint félpanziót és teljes ellátást is kérhet.

Fizetés A szállásadó készpénzes, bankkártyás és átutalásos fizetési módot ajánl fel a foglalás összegének kiegyenlítésére. A foglalás visszaigazolása után a Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně előrefizetését kéri.

Érkezés, nyitva tartás A legkorábbi érkezési időpont 11:00, a szobák elhagyásának legkésőbbi időpontja pedig 09:00. A munkatársak angolul, németül, szlovákul és csehül állnak rendelkezésére.

Szallas.hu értékelés 10-es pontszámot ért el és "Kiváló" minősítést kapott 2 értékelés alapján a hotel a Szallas.hu-n.

35101 Františkovy Lázně, Národní 15 (Csehország)

Mariann vagyok, köszönjük, hogy a Szallas.hu-t választod! Válaszd ki utazásod időpontját, majd kattints a "Lefoglalom" gombra, csak 2 perc az egész.

Ha segíthetek, keress bizalommal: szallas@szallas.hu

Foglalás, szoba árak

A szobákhoz és a pontos árakhoz kérlek add meg utazásod időpontját!
Zuhanyzós Standard kétágyas szoba Zuhanyzós Standard kétágyas szoba
maximum 2 fő fér el itt
Zuhanyzós Standard egyágyas szoba Zuhanyzós Standard egyágyas szoba
maximum 1 fő fér el itt
10
Kiváló
(2 értékelés alapján)
100%
  • Személyzet:
    10
  • Komfort:
    10
  • Szolgáltatások:
    10
  • Étterem:
    10
  • Megközelíthetőség:
    10
Értékelés 10
A vendég nem adott meg szöveges értékelést.
- idősebb pár
5 éve
Értékelés 10
"Ubytování se nám moc líbilo ,strava byla dobrá ,služby odpovídaly ceně ,jen v recepci by mělo být více informací o možnosti výletů procházek a kulturních akcí .Určitě by jsme chtěli v příštím roce pobyt zopakovat."
Fordítás
- idősebb pár
6 éve
Parkolás, utazás
  • Saját parkoló

Szabadidő, kikapcsolódás
  • Aquapark - a közelben, Színház a közelben, Kerékpárút a közelben, Tornaterem / sportcsarnok

    Kikapcsolódás: Túra lehetőségek (a közelben)

Wellness részleg, relaxáció
  • Medence
  • Masszázs
  • Sóbarlang
  • Wellness részleg, relaxáció
  • Szaunák
Helyszín jellemzői
  • Lift, Saját kerékpártároló, Kávézó

    Buszmegálló a közelben, Játszótér a közelben, Park a közelben, Vasútállomás a közelben, Többnyelvű személyzet, Egészségügyi központ, Nemdohányzó terület, Gomba szedés

Étkezés
  • Saját étterem

Wellness típusok
  • Hotel - Bubble bath

Bejelentkezés
11:00 órától
Kijelentkezés
09:00-ig
Beszélt nyelvek
Cseh, Német, Angol, Szlovák
Elfogadott pénznemek
CZK (Kč)
Elfogadott kártyatípusok
  • MasterCard
  • VISA
  • Maestro
Szállásadó
Az ár nem tartalmazza: 50 Kč / fő / éj (815 Ft / fő / éj)
Szálláshely foglalási feltételei
GENERAL BUSINESS TERMS AND CONDITIONS OF VLRZ FACILITY for the Provision of Accommodation, Catering and other Services   Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (Military Spa and Recreation Facilities) Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10 Company ID No. (IČ): 00000582 Organization registered with the Trades Department of the Authority of Town District Prague 10Art. 1 Subject Matter of the Terms and Conditions  1.1. Subject matter of these Terms and Conditions (hereinafter „the Terms and Conditions“) are accommodation, catering and other duly pre-ordered and paid services according to the offer of a facility of the Military Spa and Recreation Facilities (hereinafter „the Facility“) in the scope as specified in the Client’s order (see Art. 2.1.2.). 1.2. The Facility isobliged to ensure services in the scope and quality agreed and to inform about any change in services provided, without undue delay. Any changes in and deviations from the agreed scope of individual services, including early termination of the provision thereof,  are admissible in particular for force majeure reasons, i.e. due to causes that could not be avoided by the Facility despite all efforts to the contrary. Decision of the establishing authority on changing the way of use of an accommodation capacity within the Facility’s main and/or other scope of activities, as well as the occurrence of a crisis situation according to the Act No. 240/2000 Coll., the Crisis Management Act, as amended, are also considered to be such a reason as stated above. Art. 2 Contractual Relationship Participants 2.1. Participants of a contractual relationship are the following: 2.1.1. Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (hereinafter "VLRZ"), 2.1.2. Natural or legal persons (hereinafter „the Client“).   Art. 3 Establishing the Contractual Relationship 3.1. The contractual relationship is established between the contracting parties by ordering services by the Client and the confirmation thereof by the Facility.  Art. 4 Prices for Services 4.1. Prices for services are deemed contract prices and are specified in a valid pricelist.4.2. The Client is obliged, based on his/her order, upon request of the Facility made prior to the commencement of the Client’s stay, to make an advance payment amounting to 50 - 100 per cent from the total price of services ordered. Art. 5 Changes in Services Ordered 5.1. The Client is entitled to cancel in writing services ordered on condition that he/she pays to the Facility a compensation (hereinafter „the Cancellation Fee“) the amount of which shall be set depending on the period of time in which the services ordered are cancelled, as follows: 5.1.1. 30 and more days prior to the commencement of the Client’s stay: no Cancellation Fee, 5.1.2. 29 to 15 days prior to the commencement of the Client’s stay: 30 per cent from the total accommodation price, 5.1.3. 14 to 8 days prior to the commencement of the Client’s stay: 50 per cent from the total accommodation price, 5.1.4. 7 to 1 day(s) prior to the commencement of the Client’s stay: 60 per cent from the total accommodation price, 5.1.5. On the day set as the Client’s stay commencement day: 100 per cent from the total accommodation price and the price for meals for the first and second day of the stay. 5.2. The contracting parties may agree in writing that cancellation fees will not be charged (death, documented hospitalization). 5.3. In case of an early departure of the Client, Cancellation Fee amounting to 100 per cent from the remaining price for the stay shall be charged.  5.4. No compensation shall be provided for services ordered but not used and for changes in services ordered made during the stay (accommodation, meals). 5.5. Provisions of Art. 5 shall, mutatis mutandis, apply for cancellation of services ordered due to withdrawal of consent to personal data processing.    Art. 6 Accommodation Regulations 6.1. The Client is obliged to observe the Facility’s Accommodation Regulations. 6.2. In case of non-observance of Accommodation Regulations resulting in loss or damage incurred by the Client, the Facility shall not be held responsible for such loss or damage, unless otherwise provided by legal regulations in force.Art. 7 Complaints 7.1. The Client is entitled to make a complaint regarding services if he/she finds out that services provided by the Facility are defective.  7.2. Complaints are governed by the VLRZ Complaints Regulations that are available at the Facility and on the web site www.volareza.cz. 7.3. If a consumer dispute arises between the Client (consumer) and the Facility that the parties have not been able to resolve by mutual agreement, the Client may submit an application for out-of-court settlement of such a dispute to the body designated for consumer disputes out-of-court settlement which is Česká obchodní inspekce (Czech Trade Inspection Authority), Ústřední inspektorát - oddělení ADR (Central Inspectorate – ADR Department), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz. Art. 8 Final Provisions 8.1. The Terms and Conditions become valid and take effect on 1st May 2016. InfoRmation on personal data processingThe company Vojenská lázeňská a rekreační zařízení with registered offfice in Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 – Vršovice, identification No.: 00000582, tax identification No.: CZ00000582, registered with the Trade Licensing Office of the Prague 10 Municipal District Authority (hereinafter referred to as „the Controller“), as personal data controller, hereby provides information on the methods and extent of personal data processing by the said company, including the scope of data subjects‘ rights related to the processing of their personal data. Data processing by the Controller is being carried out as follows:Purpose of data processing: Keeping personal data records of clients – guests staying temporarily in a VLRZ accommodation facility within the framework of hotel and wellness stays.Legality of data processing: Entering into a contractual relationship (accommodation contract) with the objective of meeting the client’s interest in a stay as mentioned above. Meeting the obligation of the accommodation provider to keep a guest register and records book of guests in accordance with the Act. No. 565/1990 Coll., on Local Fees, and the Act No. 326/1999 Coll., on the Residence of Foreign Nationals in the Territory of the Czech Republic and Amending of Certain Acts. The Controller processes the following personal data categories: Name, surname, academic degree, place of residence, number of identity document (identity card or passport). Personal data processing by the Controller is carried out for the period of:  6 years. Methods of processing: Automated decision-making: No Profiling: No In case of a request for paying the service required using the financial means of the Cultural and Social Needs Fund (CSNF), the personal data shall be provided, to the extent as specified in an order issued by the CSNF administrator, also to partial CSNF funds administrators who have placed the order in question, and the service is subsequently invoiced by VLRZ to the said administrators. Information about personal data processing: Personal data processing by the Controller shall be carried out in compliance with the legislation of the Czech Republic and the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and on repealing Directive 95/46/ES (hereinafter „GDPR“). Rights of data subjects:- right to request from the Controller access to personal data related to the data subject, their rectification, erasure or restriction of processing, ·         - right to lodge a complaint with the supervisory authority. You can exercise your rights by delivering your request to the address of the Controller (via e-mail: podatelna@vlrz.cz, or using the data box: q6fwimp.)   ​

Hasonló szállások, amik érdekelhetnek még