Online fizetési tájékoztató

Az online fizetés által a foglalást követően azonnal online rendezheted az előre fizetendő összeget vagy akár szállás teljes díját!

Fizetni három módon lehetséges:

  • Bankkártyával online
  • Átutalással
  • SZÉP kártyával(amennyiben a kiválasztott szálláshely SZÉP kártya elfogadóhely)

Rögtön a foglalás után el tudod intézni a szállásdíj fizetését, szabadon kiválaszthatod, hogy milyen módon szeretnél fizetni:

  • Bankkártyával online
  • Átutalással
  • SZÉP kártyával(amennyiben a kiválasztott szálláshely SZÉP kártya elfogadóhely)
A foglalás lemondása esetén azonnal elindítjuk a visszautalást, amennyiben kötbérmentes időszakban történt a foglalás törlése.
A Szallas.hu nem számol fel külön díjat az online fizetésért; kizárólag a bank által felszámított díjak merülhetnek fel, pl. átutalási költség.
Csak azoknál a szállásadó partnereinknél rendezheted a szállásdíjat online, akiknél fizetési módként elérhető az online fizetés.
Akár foglalás teljes összegét is rendezheted online.
Igen, fizethetsz több részletben is, de a kötelezően előre fizetendő összeg befizetési határidejét fontos szem előtt tartanod. Az előre fizetendő összegen felüli teljes díjat pedig bármikor, akár az érkezés napjáig is rendezheted online.
A sikeres foglalást követően küldött visszaigazoló levélből bármikor eléred az online fizetési felületünket.
A számlát a szállásadó partnerünk állítja ki részedre.
A befizetett összegnek szükséges öt munkanapon belül megérkeznie, így a választott fizetési módnál figyelembe kell venned az átfutási időt is. A SZÉP kártyával és bankkártyával történő fizetés esetén általában szinte azonnal megérkezik az összeg, azonban átutalás esetén 1-2 munkanap az átfutási idő, így javasoljuk, hogy ennek figyelembevételével időben kezdeményezd a fizetést.
Amennyiben a határidő lejárt, a rendszer automatikusan törli a foglalást, amiről természetesen automatikusan értesítő levelet küldünk.
Ez esetben a szállásadó partnerünkkel szükséges egyeztetned, hogy meghosszabbítja-e az előre utalási határidődet.
Fizetési típusonként külön-külön kell indítanod az online fizetést. Fizetési típusonként megadhatod, hogy az adott kártyáról mekkora összeget szeretnél befizetni online.
Kizárólag a szálláshely által elfogadott SZÉP kártya típussal tudsz fizetni; arról a zsebről, amelyik zsebet a szálláshely elfogadja.
A szálláshely nem fogadja el a SZÉP kártyás fizetési módot.
Online fizetés esetében nem kell ezzel foglalkozz, ebben az esetben automatikusan tudsz fizetni kód megadása nélkül.
Az előre fizetendő összeget a sikeres foglalásról szóló levélben megadott határidőn belül szükséges befizetned; az előre utalandó összegen felüli részt pedig természetesen később is rendezheted.
Amennyiben a lemondás kötbérmentes időszakban történik, akkor természetesen igen. Amennyiben pedig a lemondás a lemondási feltételek értelmében már kötbéres időszakban történik, akkor a kötbér összegén felüli előleg összege kerül csak visszafizetésre.

A Szallas.hu a lemondás pillanatában azonnal elindítja a visszafizetést; azonban a választott fizetési módtól függően több nap is eltelhet, mire az összeg visszaérkezik:

  • Online bankkártyával történt fizetés esetén kb. 1-2 munkanap
  • Átutalással történt fizetés esetén: kb. 1-2 munkanap
  • SZÉP kártyával történt fizetés esetén: kb. 10 munkanap
A kötbér összegét mi már automatikusan elutaltuk a szállásadó partnerünk részére, így ebben az esetben kérjük, hogy a kötbér elengedését illetően vedd fel a kapcsolatot a szállásadó partnerünkkel közvetlenül. Amennyiben a szállásadó partnerünk eltekint a kötbér igényétől, ő fogja tudni részedre visszautalni a kötbér összegét.
Amennyiben megkezdődik a leutazás, akkor a szállásadó partnerünkkel tudod egyeztetni az igényeidet az összeggel kapcsolatban. Amennyiben a befizetett összeget a szállásadó partnerünk visszatéríti részedre, akkor ez esetben már a szállásadó partnerünk adja vissza az összeget.
Nem, a kártyagaranciás foglalás esetében a szálláshely fogja terhelni a megadott bankkártyán a fizetendő összeget.
Nem, az online fizetés jelenleg csak magyarországi szállásadó partnereink esetében érhető el.

Sikertelen fizetés esetén az alábbi problémák merülhetnek fel:

  • helytelen kártyaszám vagy CVC kód került megadásra
  • lejárt a bankkártya érvényessége
  • érvénytelen bankkártya
  • nincs elegendő fedezet a bankszámlán
  • külföldi bankkártya adatok került megadásra

Kérjük ellenőrizd a fentieket, amennyiben továbbra is problémát tapasztalsz, keresd ügyfélszolgálatunkat bizalommal!