"Mind az étteremben mind a recepción. Külön kiemelnénk a főpincér kedvességét, rég volt részem ilyen pazar minőségű kiszolgálásában."
Fiatal pár, Hotel Palatinus City Center Pécs
Udvariasak, de nem tolakodóak!
"Maximálisan figyelembe vették a tejérzékenységünket, a konyhájuk szuper!"
Család kisgyerekkel, Hotel Atlantis Hajdúszoboszló
Minden téren felülmúlta elvárásainkat
"Üdvözlő itallal vártak bennünket és a választott csomagunknak megfelelő kedvezményeket megkaptuk."
Középkorú pár, Hotel Panoráma Balatongyörök
Mi azért tudjuk ezt biztosítani számodra, mert meghallgatjuk vendégeink igényeit, melyek segítenek abban, hogy még jobb szolgáltatást nyújtsunk a jövőben.
Foglalj nálunk 100% pénzvisszafizetési garanciával és pihenj legjobb szállásaink egyikében!
Mondd el véleményed és ha nem vagy elégedett, visszafizetjük a foglalásod árát!
Mit jelent a 100% garancia?
A követelményeknek megfelelő szálláshelyek ajánlatánál láthatod a 100% garancia emblémát.
Legjobb ár
A megjelölt szálláshelyeinknél most előfoglalási kedvezménnyel foglalhatsz és ha bárhol máshol ugyanazon feltételekkel, ugyanaz a szállás jobb áron található, csak szólj és egy kedvezőbb ajánlattal állunk elő.
Elégedettség
Értékeléseddel segíted munkánkat, így Te is hozzájárulsz ahhoz, hogy folyamatosan a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk számodra.
Élmény
Célunk, hogy az utazás minden szakasza élmény legyen, a foglalástól a szálláshelyen töltött időig, és ami a legjobb: foglalásod mellé ajándék kedvezményes programlehetőségeket biztosítunk, így akár 30% kedvezménnyel fedezheted fel a környéket!
Pénzvisszafizetés
Garanciát vállalunk arra, hogy minden úgy legyen, ahogy az akcióban résztvevő szálláshelyek adatlapján található.
Ahogy a TV-ben láttad
A 100% garancia kampány legfőbb elemei
A kampány 2020. január 8. 00:00 és 2020. február 16. 23:59 közötti időpontig visszaigazolt foglalások esetében érhetők el.
A Kampányban résztvevő Partnerek vállalják, hogy a foglalás során a Weboldalon rögzített [...] szolgáltatásra vonatkozó paraméterek 100%-ban teljesítésre kerülnek, azok bármelyikének hiánya esetén a Felhasználó a fizetett szállásdíj 100%-nak visszatérítésére jogosult.
A Felhasználó köteles a szálláshely vezetése számára azonnal jelezni, ha úgy tapasztalja, hogy az igényelt és visszaigazolt szolgáltatások között eltérés van. Amennyiben a szálláshely a hiányosságot kezeli és azt a Felhasználó elfogadja, úgy a Felhasználó a 100% díj visszatérítésre nem jogosult. Amennyiben a hiányosságot a szálláshely azért nem rendezte, mert a Felhasználó azt nem jelezte felé, úgy a Felhasználó visszatérítésre nem jogosult.
A Felhasználó az utazás végét követő 8 napon belül köteles a Szolgáltató felé jelezni, ha a Kampányban lefoglalt szálláshely nem teljesíti a visszaigazolásban szereplő paramétereket.
Az igény kivizsgálását követően, amennyiben azt jogosnak tartja, a Szolgáltató 3 munkanapon belül megtéríti a Felhasználónak a foglalás visszaigazolásában szereplő szállásdíjat.
A Felhasználó az igényét az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében. Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek »×
Sütiket használunk a jobb élmény, elemzések, hirdetések érdekében. A böngészéssel elfogadod használatukat. Részletek »×