Lemondás

Vissza a GYIK főoldalára


1. Hogy tudom lemondani a foglalásomat?

Lemondás előtt kérlek mindig mérlegeld az időpont módosítás lehetőségét, melyet bármikor, könnyen elérsz a visszaigazoló emailben szerepelő "Módosítom a foglalást" gombon keresztül. Amennyiben egy későbbi időpontra történő módosítás nem megfelelő, akkor a visszaigazoló emailben szereplő lemondó linken keresztül le tudod mondani a foglalásodat a lemondási feltételek figyelembe vételével.

Lemondással kapcsolatos kérés, kérdés esetén ügyfélszolgálatunk is készséggel áll rendelkezésedre a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy a szallas@szallas.hu email címen.



2. Mi történik, ha a foglalásomat nem mondom le és nem is veszem igénybe a lefoglalt szállást?

Amennyiben nem érkezel meg a lefoglalt szálláshelyre és azt előzetes nem is jelzed, akkor a szállásadó a lemondási feltételek szerint igényt tarthat kötbérre. Ezért kérjük mindenképpen mond le a foglalásodat időben, ha mégsem fogod tudni igénybe venni.


3. Hol találom a lemondási feltételeket?

A lemondási feltételeket minden esetben a szállásadó partnerek határozzák meg, melyek megtalálhatóak a szálláshely adatlapján, illetve a lemondási feltételek szerepelnek a sikeres foglalás visszaigazolásában is.


4. Nem lemondható szállást foglaltam. Mit tegyek ha mégsem tudok utazni?

Ebben az esetben a szállásadó már nem köteles az általad kifizetett szállásdíjat visszafizetni. Kérünk jelezd, ha még sem érkezel.


5. Visszakapom-e a már befizetett előleget, ha lemondom a foglalást?

Lemondás esetén az általad befizetett előleg a lemondási feltételek szerint jár vissza.


6. Kitől és mikor kapom vissza a már befizetett előleget lemondás esetén?

Ha a lemondás még kötbérmentes időszakban történik meg, akkor az általad befizetett előleg visszajár. Ezt az összeget az a fél fogja visszautalni, akinek a foglalás visszaigazolása szerint fizetted az előleget.