Módosítás

Vissza a GYIK főoldalára


1. Hogyan tudom módosítani a foglalásomat?Fontos tudnod, hogy amennyiben a foglalásod időpontját, létszámát stb. módosítani szeretnéd, akkor nem szükséges a foglalásodat lemondani és újra foglalni, hanem a visszaigazoló emailben szerepelő “Módosítom a foglalást" gombra kattintva kiválaszthatod az általad kért új és még foglalható időpontot, módosíthatod a létszámot.Módosítási igényedet jelezheted ügyfélszolgálatunk felé is a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy a szallas@szallas.hu email címen és segítünk a módosításban.

2. Hogyan tudom módosítani/meghosszabbítani/lerövidíteni a foglalásom dátumát?A visszaigazoló emailben szerepelő "Módosítom a foglalást" gombra kattintva tudod módosítani a számodra megfelelő és még foglalható időpontra. Amennyiben további kérdésed, kérésed van, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz és szívesen segítünk a módosításban.

3. Honnan tudom, hogy a módosítás megtörtént?Amennyiben a foglalásod módosításra került, akkor minden esetben emailben küldünk erről értesítést, azaz a módosított foglalásod visszaigazolását.


4. Kell-e felárat fizetni a módosításért, vagy lehet-e további költsége a módosításnakA módosításért külön díjat nem számolunk fel, viszont ha már olyan időszakban szeretnéd módosítani a foglalásodat, mely időszakban a szállásadó már lemondási díjra tarthat igényt, akkor a módosítás előtt egyeztetni érdemes a szállásadóval az ingyenes módosítás lehetőségéről.
További kérdés esetén kérjük fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy emailben a szallas@szallas.hu email címen.



5. Szeretném módosítani az ellátást. Elég ezt a helyszínen jeleznem?

Amennyiben az általad kiválasztott szálláshelyen lehetőség van ellátást kérni, akkor ezt a foglalás során nem jelölted be, akkor ezt érdemes még az érkezés előtt, előzetesen jelezni. Keresd nyugodtan ügyfélszgolálatunkat és ennek megfelelően módosítjuk a foglalásodat, amennyiben van lehetőség ellátásra.


6. Más szobatípust szeretnék, kinek jelezzem?

Kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 344 2000-es telefonszámon vagy a emailben a szallas@szallas.hu email és a lehetőségek szerint módosítjuk foglalásodat a számodra megfelelő szobatípusra.