"Tisztelt Vezetőség!
Sajnos több problémànk is akadt, melyeket alábbiakban összefoglalunk, s ezùton köszönjük szépen a lehetőséget! Szeretnénk, ha az olvasottakat, inkàbb konstruktív kritikaként fogadnàk, mely nem leépìtési szàndékkal csattan igyekvő Dolgozòikon, hanem egy csapatként segìtik még hatàrozottabban, még célorientáltabban (a közös) munkàjukat!
A legtöbb mulasztàs ugyanis hiszem, hogy felső vezetői eredetű, nem feltétlen a Dolgozò egyéni hibàja a kiégés/kapkodás! Kérem, hogy alábbiak jelentős hànyadàt vegyék egészen nyugodtan saját magukra!
A wellness részlegük, a tàblàra kiìrt nyitvatartàsi idejét nem tartotta be, hanem 30 perccel megrövidítette, a miénken kìvül még egy pàr kikapcsolòdásàt.
Kollégàjuk 20:00 helyett, màr 19:30 tájékán ránk kapcsolta a villanyokat, lezàrta az 1db működő szaunát, érzékeltetve velünk, hogy idő előtt távozzunk. 19:30-kor ennek a direkt, de korántsem korrrekt és elegàns magatartásnak köszönhetően tàvoztunk. - A recepciòra, hiszen ez olyan élmény, mely nem hagyhatò szò nélkül. -
Fizető szàllòvendégekként azt gondolom, hogy egy 20:00-ig tartò nyitvatartási idővel, 19:55-kor is bőven elég felsétàlnunk a szobàkba ( a wellnesst igénybe vevő szàllòvendégek szàmàtòl teljesen független kell,hogy legyen a szauna lezàràsa! 1 ember ugyanakkora értéket kell, hogy képviseljen, mint 4/20/60 fő az Önök àltal megadott nyitvatartàsi időn belül.), pláne ùgy, hogy a délutàni szeánszok miatt, gyakorlatilag be sem tudtunk jutni a szaunába a Párommal pihenni.
Hotelük ugyan valòban felnőttbarát szálláshelyként fut, de nyugodt, (főidőben szeánszmentes), egyénileg szabályozott szaunàzàsra, pihenésre, gyakorlatilag tökéletesen alkalmatlannak bizonyult, ami a késő délutánt illeti. A szeánszoknak is megvan a helyük, idejük, de a szeànszok àltal tethelt időszakok alatt az a minimum, hogy beüzemelik a kisebb szaunà(ka)t a többiek szàmára, e két lehetőségnek vagy pàrhuzamosan kell gond nélkül futnia, vagy előre szükséges jelezni a szàllòvendégeknek, hogy hétvégén, a főidőben, kb. fél 5 és fél 7 között a szeánszosok kizárják az egyénileg szaunàzni vàgyòkat, az egyetlen működő finn szaunàbòl, fél 8kor viszont 8 helyett bezàrjàk az egyetlen működő egységet is.
Tökéletesen méltatlan!
A pihenőàgyak többségének, szinte közvetlenül a jacuzzi és a medence köré valò elhelyezése sem lehetett (célspecifkusan) àtgondolt döntés, hiszen ez nem strand. Azonban a kialakítàst - tervezést nem ròhatjuk fel, hiszen màr adott a tér, adott a kialakítàs, ezzel sajnos nem tudnak és valòszìnűleg nem is akarnak mit kezdeni.
Összefoglalva:
A 2 szaunábòl szombaton csak 1 működött, így a szeánszok alatt, mi, az egyéni finn szaunázàs preferálòiként, teljesen kiszorultunk a vágyott, kielégìtő kikapcsolòdàs lehetősége alòl.
Előzetes megfelelő tàjékoztatàssal, elképzelhető, hogy olyan szàllodàt vàlasztunk, ahol több szauna is üzemel. Szeretjük a szeànszokat, de azon a hétvégén az egyénileg szervezett relaxàciòra hajaztunk.
Problémánkat egyébként jeleztük a recepciòn, de Kolléganőjük a sűrű elnézéskérésen tùl, màst nem tudott érdekünkben tenni, hiszen ennek a jogos reklamàciònak kompenzálàsa, a vezetőség belső igénye, - és joggal gondolom, hogy kötelezettsége kellett volna, hogy legyen, de végül, sajnàlatos mòdon, nem lett ...
S hogy egy példàval jöjjek: Gran Canarián töltöttünk nem egészen 1 hetet. Az ottani szàlloda hibàzott a foglalásunk kapcsán, s még mielőtt reklamàlàsba kezdtünk volna feléjük, Ők maguk jelezték felénk önhibájukat, s azonnal kompenzàltak is minket. Felajànlásukkal, nem hogy elfeledtették ballépésüket, de 1 olyan òriási terhet vettek le a vàllunkròl, melyre nem is számítottunk! A hibájukat (hisz emberek vagyunk,előfordul) 1 pillanat alatt előnyükre fordították.
Az önök szàllodájátòl, a magyar attitűdtől sokkal többet vàrtunk a spanyolokéhoz képest. A spanyol attitűd azonban ebben győzött!
A másik csalòdàst az étterem kínàlata és a pincérek /vagy szakácsok többszöri! figyelmetlensége jelentette, illetve számomra az éttermi higiéné hagyott némi ellenérzést maga után.
Füred, a szállodai szoba, és érkezésünkkor a recepciòs Hölgy àltal ajànlott programlehetőségek kompenzàlták szállodájuk attitűdbeli hiányosságait, illetve a vasárnap délelőtt műszakban lévő wellness terapeutájuk szintén rendkívül szimpatikus volt. Fizettünk magunknak még egy vasàrnap délelőtti hosszabbítást, s ebben a fél napban azt a nyugalmat kaptuk, amit szombaton nem kaptunk meg, gyakorlatilag amiért önökhöz érkeztünk péntek este.
A jò hírnév szájròl-szájra terjed, nem pedig a reklàm, a médiamegjelenés hatàrozza meg sikereik tartòsságàt, ezt ne feledjék el soha!
Nem a pénz szàmított nekünk, hanem egy joggal kiérdemelt pozitív gesztus, pl.: egy extra gratis fél nap a szállodában, melyet helyettünk Önök àllnak annak érdekében, hogy pozitív "auràval" távozzunk, inspiràlò élményekkel zárjuk néhàny nap szabadságunkat, melyet Önöknél kìvàntunk eltölteni.
Személyes informáciò: Drága Nagyim egy jòl menő, befuttatott szálloda igazgatòjaként, boldogan, szép szakmai sikerekkel hàta mögött ment nyugdíjba. Rengeteg időt töltöttem Vele a munkàja soràn. Nem csak igényem, hanem àltala, közvetlen rálátásom is van arra, mit is jelent a vendéglátàsban A minőség, mely egyébként nem csillaghoz, hanem elsősorban vezetői attitűdhöz, akár a vezetőség személyes tapasztalásaihoz, egyfajta belső igényességhez kötött!
Önökben ezerszer több is van ennél! Engedjék feltörni azt a TÖBBET!
Gondoljanak arra, hogy Önök vendégként mit vàrnak el szolgàltatòjuktòl!
Köszönjük figyelmüket, s ha levelünk hatására csak egy pici dolog is vàltozik jövőbeni vendéglátàsukban, s megértik valòdi üzenetünket, màr megérte időt szánnunk rá!
Üdvözlettel: Szilvi&Bal;àzs
~ a szállodàk, az egészségtudatos gasztronòmia, az utazàs, a természet, a wellness, a "well-being" szerelmesei ~"
"A bennünket fogadò recepciòs hölgy kedvessége, vidàmsága, extrovertàltsàga, személyre szabott programajánlásai jò érzéseket szabadított fel bennünk. A szállodai szoba csodàs tisztasága (egyik legfontosabb tényező) szintén elégedettséggel töltött el. 😊"